Monday, October 4, 2010

Hepi besday kak nor




HEPI BESDAY TO YOU
HEPI BESDAY TO YOU
HEPI BESDAY TO KAK NOR.. .'-)

HEPI BESDAY TO YOU..............................

nyanyian tanpa suara...hehe...cantikkan kek ni...suka aku tgk kek ni...

Harini...genapla usia kakak aku norhafiza...26 tahun...tue sudey....huhu...Kak aku ni sangat2 baik...bagik aku...aku view dia sebagai idola aku dalam macam2 perkara...Intellectual,Thoharah (kebersihan),aurat,pergaulan dan macam2 lagik...

Dulu2...mak aku salu compare aku ngan dia," Tgk kak Nor tu,baguih...result dia bla2....,Cuba jadik macam Kak Nor skit..Kak Nor itu,Kak Nor ini..

Tapi aku tak pernah rasa nak dengki....(Hai bohong nanti hidung panjang)...Errr...adala skit,hehe..bukanla dengki tapi bengkek r...yalah mentang2 la Kak Nor pandai skit dari aku, aku pandai BANYAK nk compare2 pulak...huhu...Tapi aku akui,Kak Nor deserve untuk dapat pujian tu dari mak ngan abah...Dia sangat2 baik....antara kakak yg terbaik yg aku pernah ada selepas Kak Effa..yalah,aku ada 2 ja kakak kot..huhu

Bagik aku...Kak Nor banyak berkorban untuk aku,abg Firdaus dan Aqilah..untuk kami semua...Setiap gaji yg dia dapat,jarang untuk dilaburkan untuk diri sendiri melainkan untuk adik beradik,mak abah dan tok....Kak Nor sangat baik...Tima kasih Kak Nor...Tima Kasih..

Aku berharap semoga Allah mempertemukan dia dengan lelaki yg soleh,yg boleh membawa syurga kepadanya...di dunia dan akhirat....Amin...Sanah Hilwah Jamilah...semoga panjang umoq,murah rezeki...Anti Jamilah jiddan;-)


No comments:

Post a Comment