Monday, October 25, 2010

Jannah...kepoyoan mu terserlah di sini..

Eh2,apakah? hehehehe...sudah garu,kurap pulak kan..hehe...Ha...dah siap pun poster MRC Aminah...saja r nak share ngan kengkawan dan peminat2 i yang selama ni tertunggu-tunggu poster ni...kehkehkeh....Nak sign sekali ka? hehehe...Gurau2...Thanks kat Naza and Shik yg borpoloh2 menangkap gambaq ni..Tapi ada slacknya poster ni r wei...cuba tgk betui2...ada r...ada r..tu...tuu.....ish...ada...tgk r betui2..

Cuba tgk muka sapa paling gipang sebab dapat masuk poster...hahahaha...errr..gipang tu apa ek?tgk kamus Dewan edisi terhad;-)

Yang slacknya sebab aku punya gambaq ujung sekali...sob sob.Await buh gambaq aku last kali...Ha..Nila sebabnya...Sebab.. kenapa ummah sekarang berpecah belah,banyak penyakit sosial...Asbabnya..Mereka2 yang menegakkan keskemaan,kedisipilinan serta keagamaan diletakkan ke tepi,ujung2,kecik2 lak tu..Bagaikan telur dihujung tanduk! Bagikan cornflakes di tepi gantang!!apa ni! (Gaya ala2 Wan Kamarudin dalam Edisi Siasat).. Marah kang,kang2 aku kuar dari gambar ni kang..huh!!

Ok,CUT!CUT!CUT!


Apa daa..Poliang r Kak Jannah ni (POLIANG tu poyo versi budak SMKAP)hehe..Kehkehkeh...Berdrama lakkan...Actually aku tak kesah pun mana2 koordinat dalam gambar ni...Serius tak kesah..Takdala disiplin atau alim2 mana pun teman ni ha..huhu..Janji aku ado kau..Ekau letak aku sobolah Pereseden pun ok jugak...banyok sket space nyo ha..HAHAHA...Koya!( Poyo versi kelate)..



Tima kasih yer Shik n Naza...Cantik poster ni...Nanti kalau aku nak tempah wat poster kawin ker hapa...bolehla ek mintak...diskaun 110%...Deal ok! ;-B

Psst: Mak aku cakap,jangan senyum nampak gigi dalam poster sebab gigi aku beso2...So,aku pun senyum tutup gigi..(Perlu ker psst2 camni),hehehe


No comments:

Post a Comment