Monday, October 18, 2010

tips mengurangkan stress versi jannah...hehe

Ok,hai kengkawan....rini aku nak berkongsi tips aku dalam mengurangkan stress...Cara ni, aku find out tym ada satu hari ni...Aku agak stress dengan sorang lecturer aku yg bagi esaimen yg tersangat2 banyak dan tak relevan...JADIK aku amik keputusan untuk membasuh semua baju2 aku dalam baldi and the moment aku tonyoh kotoran2 kat stokin2 dan baju2 aku tu samalah macam aku memberus setiap inci tekanan,geram,marah n perasaan2 negatif yang lain kat lecturer aku ni..Aku berus,!aku rendam! n bila dah aku dpat perah n jemuq baju2 tu,memang BOOOM la, hepi gila!!! kahkahkahkahkah....tapi serius wey,aku memang tak tensyen dah pastu...So,sapa2 yg rasa tenseyen,silala basuh baju2 anda dalam baldi tu...saheh hepi gila...hehehehehehehe


Tiga baldi sekali basuh!pueh hati aku!!!!

1 comment:

  1. Syar kurang minat basuh bajuOctober 19, 2010 at 4:59 PM

    hahahahahaha giler kerrrrrrrrrrrrrrr. aku nak try gak ah laundry time tension! last aku laundry menangehhh teman!

    ReplyDelete