Saturday, October 23, 2010

Genting Highland time!!!!!!!!




Baru pulang dari Genting Highland...Alhamdulillah,percutian yang singkat tapi membawa banyak makna dalam kehidupan aku...Banyak belajar semalam....

Jujur aku katakan....Genting Highland takla sebest mana....Bolehla kalau nak bawak budak2 pergi bercuti...Tapi bukan bawak budak universiti yg punya banyak paper final minggu depan....huhuhu....

Senaqnya nak dijadikan cerita aku ni ikut lawatan sekolah mak aku....Besala...Jannah,mengekoooooooq ja reja dia...Lawatan budak2 kecik pun, aku sapu...kahkahkahkah...lantoq temanler...Udoh percumo,teman ngikut jeler...hehehe

Aku main macam2 r sana....paling best aku sempat g ke tempat kuda pusing....walaupun aku tak naik kuda tu ( Sebab aku takut kuda tu cedera parah) hehehe...tapi aku rasa best sangat...Rasa macam dalam crita Stairway to heaven lak....citer korea yg heroin dia reja triak ja tu....hehehe...tiba2 mood jiwang datang tgk game kuda pusing2 tu tu...kahkahkahkah...geli ja..


Pastu naik roller coaster...dengan mak2 aku pun naik....lepas2 tu tu apa lagik...ting tong r kejap lepas2 turun tu...kahkahkahkah..."Cari mati ni", mak aku cakap lepas turun2 tu ...hahahahaha...Tula nak naik ni kena sedia fizikal dan mental...Wat warming up dulu...ni dak...main naik ja...sekali dengan2 aku skali macam nk kena strok...fuuuh..


Pastu pi masuk tgk Haunted House cartoon ngan Kak Wulan versi 4D,dalam 20 minit ja dia tunjuk...Yg ni Kak Wulan pun cakap best sebab memang 4D tu cam real...seat kiterorg siap moving then ada angin2 lagik mai duk tiup sebelah seat aku...Memang superb r...Pastukan bila tym ada tikus lari2 tukan..aku rasa macam tikus tu turun kena kat kaki aku,rasa tauuuu...bestttttt...hehehe..Tulah kehebatan 4D agaknya.....canggih skit r dari 3D....HEHEHEHE...Kalaula aku dwit banyak...memang aku nak watla satu kat umah aku 4D ni...Tapi macam skit ja...5D baru ok kan...hahahaha...




Pastu...Pusing2 naik bot kat area2 kolam....Bestla jugak naik bot ni...rasa tenang skit lalu kat Love Bridge ni...Cuma slack sket sebab sebelah aku punya kolam tu..ada open disco....Banyak r setan2 duk nari2 n joget2 dalam tu...Berdekah-dekah setan duk gelak sebab tgk manusia2 duk minum ayaq kencing dia...Fes tym aku tgk keadaan camni secara live.. Nilah dunia diluar kitakan..hurm.......





Psst: Kalau bercuti untuk tenangkan diri,aku lagik prefer kalau g ke Fraser Hill ataupun Cameron...Genting...hurm...2 setengah bintangla aku kasik.....huhu

1 comment: