Tuesday, October 26, 2010

~Kenurik naik rumah~

Ha...fes tym aku g umah baru Bila kat Putrajaya...Nak dijadikan cerita Nabila ni ex-rumet aku kat Nilai...so,kebetulan dijemputnya kami pergi umah dia yg baru....Suma2 ni rumet2 lama akula...Ada Kak Noni,Kak kina,Shark ngan Cen... Masa pi tu Nabila reja nak introduce aku kat bapak ngan mak dia sebab bapak dia tu bos abang aku,Effie...So dia nk tgkla cana rupa Jannah adik Effie ni...hehe....Terenyeh2 aku depan uncle Norzam tu...hahahhaha...

Masa sampai kenurik dah lewat sangat dh...Nak dekat 10.3 malam...So,lauk2 adala sket2...Tapi kalau awai sket lehla makan Char Kuey Tiaw kawan aku cakap sebab dia jemput tukang masak datang masak umah dia...fuuuh... sayangnya...langkah kiri...Tapi umah baru Bila memang cantik r...Besaq...nanti nak umah camtula...


No comments:

Post a Comment