Monday, September 27, 2010

Allah uji... Allah sayanng

Kitaran hidup manusia......macamtula....kadang2 kat bawah...kadang2 kat atas..adakalanya kita dipuncak tinggi..adakalanya kita tersungkur menyembah bumi....Allah tu adil,marin dia bagi aku hepi,rini.....sedih sketla

Aku senaqnya baru ja balik dari skolah......Interview sorang cikgu ni....segala interview semuanya sepatutnya direkod untuk dibuat report....Interview punya interview...sekali baru sedaq yg memori dah habeh...kebetulan tak bawakla pulak backup kamera atau rekoder...Sebab konfident dah completekan..

Last2 gunala henfon.....Unfortunately2...at the end.. barula sedaq yg tak save pulak dh yg interview tu...Habehla............

Due date dhla Jumaat.....Masuk kali ni dah dua kali aku g skolah untuk interview benda yg sama....Dua skolah yg berbeza....yg fes tu masalah habeh bateri...kawan aku salah charge....charge tak masuk...Yg nilak memori ada yg tak delete.............

Hai....aku memikirkan segala kemungkinan yg ada ni....Prosedur untuk ke sekolah saja dah sangat rumit...Kalaula tak kerana memikirkan sebab ni ialah sebahagian carry mark aku yg akan aku bawak ke final...n kalau tak memikirkan nk dapat berkat ilmu ni...Memang aku nak kelentong ja...Memang aku dh habeh akai dah ni....Bukan susah sangat pun kalau nak kelentong...just suh kawan2 aku wat2 jadik cikgu then interview ja dia guna dialog yg disediakan...Bukan dia mintak cop skolah pun n other proof..

Tapi xpa...HONESTY IS THE BEST POLICY....Aku anggap ja tu ujian dari Allah...Mungkin esok lebih baik dari harini...lepas ni kena hati2....semua kena backup...memang esok bawak dua tiga ketul rekoder ngan kamera la...Kalau semua takleh pakai jugak esok....alamatnya...Wat masak kurma jalah kamera2 tu.....USE....LESS

Allah uji...Allah sayang...............................................................................................

2 comments:

  1. Syar who believes in JannahOctober 1, 2010 at 12:19 PM

    awak jgn takut. saya tahu kemampuan awak. kisah engine ingat kan? berapa ramai dah orang pergunakan awak, pandang rendah kat awak.. tapi in the end haaa hambek engko YOU ARE ALWAYS AT THE TOP! so awk jgn takut. you can do it. I BELIEVE YOU CAN AND YOU WILL!

    ReplyDelete
  2. ko dokter ker?hehehehe...neway...tenkiu2..hehe

    ReplyDelete