Monday, September 6, 2010

Biskut Arab dan Karipap pocong untuk Jannah

Hai............hehe..ehem2...Assalamualaikum.......Hawau u everyone?Hope2 fine and good..Today i wud like to describe about my mother's currypuff...

Ok, senang cakap rini mak aku wat karipap ngan biskut arab.....Ramaila yg wat termasukla Kak Wulan and Qilah...Aku tolong bulatkan biskut2 tu ja..Kak Nor masih lagik bekerja...So,anak2 dara Hj Othman ni jalah yg tinggal.. Baby Boy Firdaus plak tengah mengecat siling depan..hehehe..

Tak sabaq nak nunggu kepulangan kakak2 dan abang2ku dari Sarawak dan jugakPahang...
Oklah,malas nak cakap2 lagik...Mehla kita usha2 sket dapoq Hajah Bderiah...

Ni biskut Arab....Sangat sedap dan menjadik kegemaran ramai sedara mara aku bila mai umah aku...cewah....(Naik lif tekan senirik nampak?)hehe...
Cara2 nak wat dia agak senang tapi susah......Nanti2lah i bagik resepi...Nak,nanti aku emelkan jalah k.........huhu

BISKUT ARAB

Biskut keluarga kita....;-)

Yeah........nilah salah sorang pembuatnya..Kak Wulan!!!!!
hehehehe

KARIPAP POCONG UNTUK JANNAH

Kat bawah ni karipap yg mak wat...Mak kata yg panjang sekali tu yang macam mayat kena bongkos tu,mak buat kat aku sebab aku suka tidoq....Isi dia banyak mak aku cakap...Gulppph..

Ai mak, pedas benar kata2mu itu..Menusuk sampai ke peparu ceq rasa..kahkahkah ...
Mak aku wat karipap ni macam main plastisin plak... Tapi bentuk mayat tu yg takleh blah tu...Seram aku nak makan!!!eeeeeerrrr.........heheheh


Nak makan cana...kalau terbayang benda lain...hiiii

Ada ka orang juai karipap bentuk camni ha........hehehe
Oh pocong,sanggupkah aku menelan mu....
Yang dua ketul tu...Melambangkan...dua bungkus pakaian...hehe..Mak aku cakap,yang panjang satu lagik dia wat kat Abang Firdaus,sebab dia pun kuat lena...Anak2 yg baru balik kampus memang agak KUAT jugakla lenanya.....kahkahkah..Satu beg aku, satu beg abang aku...hehe

Apa2 jua yg mak aku wat...Tetap akan ku mkan......SEBAB SUMANYA MEMANG BEST!!!!!!!!! MAK TIMA KASIH!!!!!!!!!TIMA KASIH!!!!!!!TIMA KASIH SEBAB WAT KARIPAP COMEL NI UNTUK CEQ!!!!!!!TENKIU AND LEBIU!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. Syar Bengang ngan JannahSeptember 6, 2010 at 2:11 AM

    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AKU TERSEKSA JELESNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    ReplyDelete
  2. janganla jeles nook...sana punya lagik sedap...huhu..eh,kat sana ada dak tempat nama Kelvin Grove,senior saya duk situ?

    ReplyDelete