Sunday, September 5, 2010

Iftar semalam...hehehe

Ehm......Sejak dua hari ni,mak abah aku asyik pelik sket awat aku reja tangkap gambaq makanan ja...aku cakapla yg aku nak tunjuk kat kawan aku yg ada kat Australia...Dia tringin sangat nak tgk makanan kita...Kat sana,dia makan banyak ikan2,sarden2 jakan...huhu..pahtu mak aku pun kasikla tangkap..

Semalam kami makan makanan laut blaka2.....hehe...Mehla tgk gmbaq ni...Tak lawa sangatla sebab kamera aku cikai ja...hehe...Dia buke N71 ce mung punyo...hikhik...


Alhamdulillah...Semalam, nilah antara menu kuarga aku Syar...Ni namanya ikan...Fish ala2 3 taste...kahkahkahkah...IKAN 3RASA....Tapi taktaula...kalau dia kata, rasa dia ada sepoloh pun,aku tetap takdapat nak bg komen pasal yg rasa yang berbagai2 tu....hihi.. Bawah ni misti awak kenai...hehe

Ni semalam mak aku yg masak...Kira cam adik bradik Paul la jugak... Sotong khurafat tu...kahkahkah..Tapi sedaaaaap!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ni kakak Paul...Paula...kahkahkahkah


Ni gulai udang...........Namanya gulai udang GAGA!!!!! Sebab apa Gaga...sebab bukan GUGU...Yang ni pun aku suka...hehe

Ok ni cabai....cam besala...Nama pun Melayu...kalau makan,misti ada cabai...Cabai ni aku bagi nama...Cabai Appendiks...hehe
Ok nila makanan aku....sederhana ja....tapi kuarga aku ni jenis tak bnyakkan sangat kuih2...sebab tak ramai yg makan kuihkan bukak posa...Nanti membazir ja...Ok, salam Ramadhan dari bumi Malaysia....Semoga senantiasa ceria2 selalu...Babaaiii....

3 comments:

  1. Syar nak p dok Penang pas graduateSeptember 6, 2010 at 2:16 AM

    sedapnyaaaaaaaaaaaaaa.................. teringin nak bukak posa ngan awk..kalau gaduh pun, awak still gak amik kuih yang aku beli! rindunya..

    ReplyDelete
  2. Kahakahkahkah...A'aakan...aku ingat gak tym gaduh ngan awak...Tym tu nak bukak posa...sekali awak beli kuih, aku makan ja kuih tu..Sampai nak dekat habeh lak tu..Tapi sapa suh awak pi bukak posa ngan Mas...Kuih tu dalam kawasan aku...So,nasibla..dun adjust ma seat!!!!!!hehehe

    ReplyDelete
  3. Psst...awat nickname lagu tu...Seram bunyik tau tau!!!!

    ReplyDelete