Sunday, September 5, 2010

Mclead...Jum bukak




Ehem2....Hai...hehe...Hai malam2 terakhir ramadhan ni patutnya habeskan masa dengan baca Quran...Ni tidak,mengadap tenet ja...huhu...Baru tadi kena tegoq ngan kak aku..huhu... Yalah2...satg2...Sebenarnya aku ni gian nak bercerita...Banyak sangat nak bercerita tapi bulan ni memang aku sangat2...tersangat bizi kat kampus...Mana sempat nak bercerita...Dalam kelas pun,aku sempat curi2 kuaq sebab nak amik formla,nak antaq proposal nula nilla...Ramai kawan2 merungut kat aku yg aku takdak masa untuk depa...Kesian....Aku mintak maaf..Semua ni bukan kehendak aku...Harap semua orang paham...huhu..

Ok,dalam bulan puasa ritu aku ada gtau yg aku program kat Pahangkan...Tapi aku lupa nak cerita...Ok sekarang aku nak cita,mehla baca...hehe...

Ok,kami bertolak pagik tym tu....Hari Jumaat pagik,sempatla aku monteng kelas Dr.Suhaila...errr...Tapi aku ada excuse letter...Ni under MRC...Mahallah Representative Committee..ni sebenaqnya induction ataupun depa panggil Mclead...Semua Mahallah2 dekat Uia Gombak dan Kuantan terlibat...Dalam19 mahallah jugakla...Banayakkan...huhu

Sebelum naik bas,kami diberi senaskah Alquran setiap sorang..........Cantik quran tu....Quran paling cantik yg aku pernah dapat...hehehe...

perjalanan yg agak memenatkan.........

Dalam 2 jam lebih...sampailah kami.....Sebenrnya tempat tu aku dah pernah pergi tym aku FSCC dulu...FeldaTekam...Best jugak tempat dia...hehe


Dengan inang beta...cewah perasan...Thanks kak dibah..Wif Vice President MRC...Amik kesempatan terhadap payung beliau..muehehe

Sori ek,beta tak tahan panas...(wOI,NERAKA lagik panasala!!!) gulp...

mencari rumah...Rumah kami terletak kat ujung dunia......POSA2...sABO JELAH YER...

Lepas tu dah bertaaruf2....Hari kedua kat padang kena wat Kawat ciptaan sendirik guna bahasa yang bukan BI and BM...Grup aku guna Japun...hehehe....Siap wat tarian Hakka lagik...Macam tenuk yg comel ja...kahkahkah...Tenuk....KALAH!!!!!!wek malu jo aku Hakka2 Wakaka tym tu...
Kembali lagik aku ke sini...huhuhu...Padang nostalgia ni...

Beratur cam TABIKA KEMAS..hehehe....Adoyaiii...tak tahan...Aku cam nak wat2 sawan ja tym ni...huhu..Watla dulu..Nanti aku ikut kat blakang...hehe( Escape)


Sori ek...Diorang yg offer nak payungkan aku...aku cam berat hati je nak timer(Awat tiba2 KEEL lak ni) hehehe...Hujanla tym ni...

Tym berbukak cam hantu sketla...hehehe

Ce...wat2 sopan konon depan makanan....kahakhakah
Jangan dengki ha tgk Ma'kulat aku...hehehe..Sik Fan2!!!!

Jum makan

Ni baru pencuci mulut ja...pencuci gigi,tekak,paru2,pankreas blum tgk lagik...kahkahkah..Alhamdulillah...Rezeki anak perantauan...


nyam2..


Ya Allah...anak sapa ni..."Err..ni bukan saya punya...orang blakang2.>;-)



Dengaq talk.......
Senyum dulu...Tahan gelak..


Penat dah tym ni......Takmau gelak2 dh...Stg lapaq.......huhu


Ha...test personality aku...Aku warna Biru..ROMANTIC!!!!! eeiyuuu..Cam tak kena ja ngan jiwa I...KEHKEHKEH...Tapi jiwang2 sket tu adala...hehe
PoKOK mANGGIS yg kat depan umah aku....hehehe
( Yang sempat ditibai)

Blakon jadik mak2...hehe..nila MRC AMINAH...Aku jadik Mak yg nak kasik dwit raya kat Kak Tipah...Tapi anak2 lain berebut nak harta aku...kahkahkah...
DIVA2 PENCEN YG MASIH VOGEH...HEHEHE



Baiah time............Time ni cam...err...


Bai'ah untuk perjanjian...Bai'ah itu amanah...Janji...Janji dengan Allah..


No comments:

Post a Comment