Friday, April 9, 2010

fes day kat hometown...

10/4-Sabtu

Hari pertama aku kat rumah.....Hehehe.......Sampai pagik tadik dalam pukul 7.00 pagik jugakla...Mujuq aku sempat semayang subuh kat Shabab Perdana...Semalam,setelah menempuh kesesakkan kat Pudu,akhirnya aku sampai jugak...Teringat semalam,gabra skit aku nak g Pudu sekor2...Maklumla,salunya...tym aku nak balik,abang ngan kak ipar aku yg antarkan...Kat Kajang lak tu sebab dekat ngan umah depakan kat Putrajaya..

Tapi xpa,salah aku jugak sebab tak confirmkan tarikh nak balik bila...Tidak aku balik naik "belon" dh ngan femili aku yg kini sedang seronok2 bercuti di Kuala Lumpur..Takpa,bersusah-susah dahulu... Tym duk heret beg tu...aku doa macam2...maklumla..Musafirla katakan...mai blajaq plak kat tempat orang...Klau kat perlis ni adalah jugak konco2 bapak aku...cewah...macam aku ni anak gangster kampung Talang plak...hehehe...Tapi aku rasa,cara aku heret beg tu...Macam budak pompuan yg nyanyi lagu Ghita tu...hehe...heretlaaaaa beg roda dia kat tengah2 jalan...Hai...kalaula ada reta Porsche sebijik dua mai nak kasik aku tumpang behnyaaaaala ha tym tu...huhu

Bas yg aku amik malam semalam kul 11.30 malam, Maraliner,ok gak r...blehla...Tapi sunny ok g rasanya...Maraliner ni yg bagusnya...yg aku tahula...Sebelum mula journey ni dia baca doa dulu..then dia akan bagi chance kat penumpang untuk singgah semayang..Tu yg aku suka...Tidak ni kelam kabut jugakla kalau tym subuh tu...

Ha,semalam for the first time,aku tidoq lena gila dlm bas............Even sebelah aku tu laki...hehe...Tapi aku lena direct ja,biaqla ko laki ka,bapuk ka,pompuan ka...Klau aku nak lena,lenala jugak.....Mula tu serius aku tak senang duduk,aku tunggu dari Pudu sampai Duta kalau2 ada orang nak tukar seat ngan aku...Sebab yalah...payahla plak aku nak tidoq sebelah Misai Man ni kang tak pasal2 dia kata aku wat apa2 lak kat dia...Aku ni tidoq "bueh" skit..hi3

Tapi Alhamdulillah...sampai kat Perlis,aku mintak pakcik tu brenti kat jalan nak masuk umah aku...Yalah,dh takdak org nak amik aku kt kangar...Sampai kat depan umah,aku kol qilah suh bukak gate..Tk berjawab..Nak kol kak wulan,takdak no dia..Geram skit sebab aku tunggu lama...Las2 aku kol,kak wulan angkat...dia la yg bukak gate untuk aku...

Ok...dh,ha...Sbelum aku blah ni aku nak ucap hepi besday kat ex-schollmate aku,Najihah Khipli...Hepi besday jihah!!!!!!!!!semoga panjang umoq and murah rezeki.......Kol la aku kalau dapat panggilan percuma...hehe...bye2

No comments:

Post a Comment