Wednesday, April 21, 2010

One dayla........wat seprais...



One day.............one day la kan bukan skrang....rini bopa ribulan ha?nak catat skit...ok 22/4/2010 la...Aku akan bawak keta ni...untuk amik kawan2 aku satu persatu bermula ngan farah,afida n lastly Jijah kat betul2 depan umah depa.(Full stop)


Tym tu aku kata aku nak bawak depa jenjalan naik Kancil ja tapi sebenarnya aku nak bwak keta len...hehehe...Then....Bila dh sampai umah depa tu...Aku kol la.."Hello,semekom! Ha cepatla...aku dh sampai ni! Kata aku sambil terhendap2 kalau2 depa terperasan aku yg aku dh sampai... wat2 kalut skitla kan...

Depa pun kluaqla...Cari...manaaaaala keta kancil kelabu aku tu...Tym tu of cozla aku dalam keta Mesyedes ni..hehehe...Yg ada hanyalah keta Mercedes ni...Mungkin kepunyaan sapa2 yg tumpang parking untuk makan kenurik kowt( pikir kawan2 aku ni)..Cermin gelap,mana depa nak nampak akukan..Kalau tak gelap,aku sorokla skit kepala bawah stereng tu sampai depa cari n ketuk2 cermin tingkap aku...hehehe

"Eh Jane,ni keta sapa lak hang bawak ni?"dialog pertama kawan aku yg masih tak percaya tapi tergelak2...tu style Jah...Kalau Farah...mata dia jadik besaq skit,mulut dia ternganga...kahkahkah... Tapi kalau Afida,dia senyap dulu...Pahtu bila dh naik baru dia tnya.."Keta ang ka? keta sewa?"...brapa harga?Aku dh agak dh.........aku duk perati jugak tadi macam kepala hang tapi aku takut salah orang,aku tak clear sangat",kata Afida sambil meraba2 air cond keta aku..

Aku pun..." Alah..Aku.. TERteka nombor ekor semalam,tiba2 TERbetui..TERmenangla plak..Lalu TERbelila keta Merc ni.....,"Kata aku dengan selamba sambil menjeling pandang reaksi kawan2 aku...

TYM tu.............Orang pertama yg akan kluaq ialah Jijah,Fida n lastly Farah.....hehehe...Tapi aku takla wat camtu.......Aku akan bawak..one day...ni janji aku kat diri aku..Dan yg pastinya..bersumberkan yg Halal2 saja...One day ala ok...aku wat seprais ni..

No comments:

Post a Comment