Saturday, April 3, 2010

Nak........

Malam semalam aku betul2 rasa nak makan sayur kailan ikan masin,sotong tepung,ikan bakar,ngan tomyam......Aku duk sebut3 kat rumate aku...Dia pujuk makan domino...Tapi aku nak menu yg nu jugak sampaila aku tertidoq...

Mangkit2 tu,aku rasa macam nak demam...Letih ngat... sebabnya...Benda yg aku tringin aku tak dapat...Huhuhuhu.........Aku betul2 nak makan tomyam asli bukan yg uia punya.........sedihnya...lama lagik ka nak balik..Aku nak makan kat Kola Perlih ni...

1 comment:

  1. m'gidam ke jannah ooii.. sabar ek xlama dh nk balik...

    ReplyDelete