Friday, April 16, 2010

Memang salah aku...

Kadang2.........niat kita baik..tapi disalahertikan..Kita nak wat benda lain...Alih2 orang lain pikir lain...Tadik aku ada terbuat benda salah....Salah sangat2...Cuma...niat aku baik...mungkin ada orang akan salah paham ngan aku tapi aku takdak niat jahat langsung masa aku wat benda tu...Aku harap Allah ampunkan tahu sebab Dia tahu niat aku...Mungkin cara aku salah..Tapi aku sememangnya tak punya apa2 rencana untuk menggagu gugat atau menjatuhkan sesiapa...Kebetulan aku terjumpa dan sifat ingin tahu aku membuak2 tym tu...Takdak niat apa2...Aku sangat2 menyesal dengan perbuatan aku...Ya Allah...hanya Kau yg Maha Mengetahui... Ampunkan aku Ya Allah..aku jahat.............................................................................

No comments:

Post a Comment