Thursday, November 18, 2010

GOALS!!!!!!


Pogram baktisiswa akan berlangsung dalam masa 2,3 hari lagik...Dan aku perlu siapkan master plan untuk closing...

  Sometym aku rasa masuk MRC ni macam berkahwin....kena komitment tak kira masa...Ada kalanya tiap2 malam panggil nak meeting....Pahtu xleh nak curang...Kalau aku nak join society tambahan misti akan ada tym yg overlapping...huhu..

Despite of that, aku akuila yg MRC ni banyak ajar aku macam2...Cuma aku ni ja yg tak suka terikat..But aku akan try wat yg the best untuk every single final touch aku sem depan...Moga Allah permudahkan..

FIRST YEAR-Academic
SECOND YEAR-Society
THIRD YEAR-The establishment of the economy and the improvement of myself inside and outside
FOURTH YEAR-Practicum
FIFTH YEAR-Kerja+Master+Oversea...


Aku rasa bendera tu dh nampak cam oversea,skali ada bendera Sabah lak ngan keta ada tanda P...hehehe





No comments:

Post a Comment