Sunday, November 28, 2010

Nanti2..

Hai...Lama tak jumpa kawan2 suma...hehe..Alhamdulillah sampai jugak aku di bumi barakah, bumi IIUM,The Garden of the Knowledge and Virtues...sampai lebih kurang pukul 9 malam lebihla...Bertolak dari Jengka,pukul 6ptg lebih...huhu...Banyak nk crita tapi aku tak bopa ber "energy"  sangat rini...Tiba2la pulak aku rini kurang sihat sket...Masa wat medical check up,dia kata aku ni kurang gula dalam darah..Aku pun taktahu macam mana boleh terkurang..Makan gula berkandaq2la jugak..Tapi aku rasa..Antara penyebabnya sebab aku terlalu rindu kat rumah...huhu..( Apa kaitannya? aku pun tak tahu,hehe)...Tapi Insya Allah,esok lusa kalau cik Jannah kita ni Okay and orait skit aku critala every single pogram aku di Jengka...Nanti2la na..Aku crita secara istiqamah...hehe..babaii2..
 

No comments:

Post a Comment