Wednesday, November 17, 2010

Ragam Kak Wulan and Qilah ketika banjir..


Last day at home...Lupa lak nak crita pasai banjirkan...Tym2 ni banjir ni aku sebuk ngat Final..So,tak sempat nak bergosip sangat pasai ni...Ehm...bila belek2 gambaq banjir2 ni...memang agak teruk jugakla banjir kali ni...Kangaq ngan Araula terjejas agak teruk...Kat umah aku Alhamdulillahla tak brapa terjejas..Cuma padi tergelam sket...huhu..







Kak Wulan waktu jenjalan sekitar Kangaq...Blakang ni bangunan Jabatan Pendaftaran Negeri..Tempat aku wat IC..hehehe


Qilah waktu tahan pukat kat rumah...dia dapat Ikan cuci Cermin....hehe


Dah macam tasik...

Dapat Puyu...huhu

Ikan cuci cermin...Ikan ni tak pernah2 muncul kat parit umah aku...tiba2 ja ada...Aku rasa ni misti terlepas dari kolam ikan sapa2 ni..







Kak Wulanku









Sawah sebelah umah aku



No comments:

Post a Comment