Thursday, November 11, 2010

jeles...

Harini aku sangat dengki...
Kawan2 aku dah nak bertolak g kedah,jadi sukarelawan untuk banjir...
Diorang bertolak pukul 12 mlm satg..
Bestnya naik bas malam2...dengan kawan2 lak tu...macam nak g picnic pun ada aku tgk..jelesnya saya.....huhu...

Rumet aku xcited...ada yg nak pinjam baju aku...aku suh dia pilih yg labuh2 sket sebab dia tinggi..
Aku ckp, dia tak cantik pakai singkat2...Tapi sebenarnya...aku ni tak suka orang pakai sluar tak tutup peha...Mcam tak kemas plak nampak....Mujur dia trimala komen aku...certain org tak suka aku komen camtu...Masing2 punya pendapatla kan...At least i'm telling the truth...huhu

T-shirt sekarang macam2 designnya...Lately,banyak t-shirt yg bercerminkan muslimah...cuma yg slacknya dia labuh ke bawah tapi ketat di tepi...Cucah juger yer gitu...Pun tak comey jugak bagik aku...Tapi camana pun aku hargai usaha orang2 kita nak mengeluarkan t-shirt muslimah ni..Lagik banyak lagik bagus...Lagik besar bertambah bagus..

Pasai sukarelawan pulak...aku ni....tak pergi sebab ada assignment lagik kena settlekan...sedihla jugak...but never mind...kalau ada rezeki,aku g trip kedua...takpun...ada ja....Yayasan Tun Razak pun ada antar msj berkenaan dengan volunteeer2 ni....sempat tak sempat ja...Wallahualam...

No comments:

Post a Comment