Friday, December 24, 2010

Aku masih aku.....

Ehm....Semalam aku dipanggil secra personal oleh salah seorang daripada ahli society yang aku ada involved...Huhu....Terkejut jugak aku...Sebabnya jaranglakan...aku dipanggil personal camni...So,after meeting aku pun tunggula sat....

Dah tu...aku pun.. (Lapaqnya tym ni)..Dengaqla setiap inci butir persoalan yang diberikan kepada aku oleh salah sorang daripada depa2 ni....Hehehe...Nak tergelak pun ada jugak...Tapi xpalah...aku dengaqla...Depa kata aku dah berubah....Dah tak macam dulu....Mcam Jannah dulu yg hu ha hu ha...Kalau settle ja pogram,aku dah tak hang out ngan depa dh...truih hilang ja...Pastu dah macam tak campoq dah ngan depa....Apa kehe nyo??

Aku dengaq2 ja truih gelak ja manjang....Serius benar pertanyaan mereka itu...Tapi aku just gelak ja...Heran gakla sebabnya....aku rasa aku sama ja...takdak apa pun yg berubah...Cuma ada ketikanya...Aku perlu masa untuk bersendirian....Ada ketikanya...kalau aku gelak dalam keadaan sekarang...It would be the most2 and  fakest thing i did, especially when the condition  is vice versa (Ha...kan dah sepiking) hehe..Wuteva..Tapi..

Aku masih Nurul Jannah yang dulu kawan2....Dun werila k...Cuma yalah...right now..i need some space...The space where i can think,reflect back and improve...I have to get back what i've lost...Aku hanya orang biasa...Tak dapat nak puaskan hati semua pihak dalam satu2 masa...Cuma yang aku harapkan...Berilakanla aku ruang dan peluang serta kepercayaan n the most important things..Fahami aku walaupun sekecil zarah.... Dan aku...Aku akan cuba dan berusaha buat yang terbaik...Aku janji..

 Ok takmau Tacing2 dah!!!!!!!!!!!!!!!

Malaysia VS Indonesia!!!!!!

By the way...Malaysia akan  menang ya Piala Suzuki AFF malam Ahad ni...So,kepada Kak Wulan...Pihak Hj Othman sekeluarga sudah menyediakan tisu dengan selengkapnya di rumah untuk bekalan kak nangis habis-habisan. dooong..Kahkahkahkahkahkahkakah...Malaysia!!!Kita bikin Indon panaaaaassss!!!!!!! WUUUUUUUUU!!!!

Malaysia,Malaysia pantang kalah!
 Walau sakit, jatuh dan rebah!!!


Pssst; Tah hapa2 ja post aku kali nikan...kehkehkehkeh..Apa2pun semoga Malaysia menang!!!!!!yeay!!

3 comments:

  1. ayu; HIDUP LAGIK HANG NOOO....Ya Allah my prengggg!!!!!! hehehehehehe...

    Chek Mat Syar: Hahahahaha...boleh dak nak hahahaha ja?

    ReplyDelete