Wednesday, December 8, 2010

~Pertemuan 4 bersaudara @ Big Field~

Caution: Sila exercise tangan anda untuk menyekrolkan ur tetikus before masuk ke entry ini...hehehe

Assalamualaikum dan salam Maal Hijrah untuksemua..
Ok...Today...still in the mood of Maal Hijrah..hehe...Watpa Jannah rini ya...Ehm...Harini dia....dia...dia..keluaqqqq!!! Yeay2!!hehe..Fes tym aku kuaq after balik dari KL.. Jenjalan kat Big Field ngan 3 saudara aku...Sapa 3 saudara tu and Big Field?Kat mana tu...Ala...Mal'ab al kabirah!! Kabirah jiddan2!hehe...Kita Melayukan sedikit ya Big Field tu apa....PADANG BESAQ!!!!!!! kahkahkahkahkah..3 saudara...hehe..bacalah habeh2 dulu..

 Plan dibuat oleh saudaraku yg pertama, Jijah tepat pada pukul 12.46 pagik semlam..Asalnya nak ke Gua Kelam..Tapi sebab Gua Kelam mengalami sedikit kerosakan akibat banjir so tak jadikla nak peginya..So...Lepaking la kat Padang Besaaaaaqla...Huhuhu..

Bertolak dalam pukul 10.30 pagik and sampaipulak around ehm.. 11 pagik lebih..Takdakla jauh sangat  Kangaq ngan Padang Besaq..Tak sampai kena mayang Jamak pun kalau nak pi...hehe...Orait bila dah sampai tu...Tau jalah aku ni kan...err..


Cak!!!Okay dak kalau pakai topeng ni sambil  round2 Padang Besaq? Kahkahkah...Aku suka hangak topeng ni !!!hehehe...Satu lima hengget!!!!! Aku tak beli sebab satg mak aku tauk dalam bendang...hehe

Datin wannabe ni..Dun adjust maa seat!!!! hehe..Dialog in Norbit Movie
Ni baru 3 bersaudara...ada seketul lagik terlepas...Bermula di mata kiri anda..Afida and kanan Farah...;-)

Biasala nook...fomfuan.. syamnilah...syuker syangat syoping moping ni..Rimas mak! kahkahkah..Awat tiba2 aku cam bapuk plak ni...hehe

Rini tak ramai orang so heavenla sket..

Sahabat aku Jijah...Merangkap drebar kami...hehe..gurau2

Ni baju yg Fida kenan..

Ni plak baju yg aku tak kenan...

Ok dah siap....hehe..Fida masih lagik mencari...Faha and Jah tersenyum puas hati...hehe

 Very the cerewet dis gegel. Cepat Fida takut aku tgk waterface makcik ni..Kang tak pase2 ditelannya hang ngan aku2 sekali..hehe

 Baju Batman ni...Baju kelawaq...hehe
..Very the suka!

"Awak nampak birula" iklan celcom dulu2 zaman kita kecik2...Ingat dak?hehe

Nila sahabat2ku...Best Friend Forever and ever!

Wah!!!! Mace nok gi oberci dah saing aku nih!!!!!cun2...hehe


Reja pilih dari tadik...belinya bila?hehe
Muka hepi dapat baju masing2...kahkahkah

Ce...Penat facela kununnya..!huhu...Aku pun penat sangat tym ni...


Eh,terkonker space plak muka aku ni...kahkahkahkah..sori ek..muka dable XL.hehe

Nila bajuu2 fonfuan....huhu..Aku amik biru,Frah hijau,Jah hijau lagik gelap n farah amik coklat..ok dak?hehe
Malangnya semuanya untuk tgk2 ja...hahaha

New or old pattern?
Filih2...........
Hehehe...Nilah legging...Trend omfonfuan masa kini...Kesian...Suaq ni dibuat khas untuk org yg "susah" sebab benang dia tak bopa cukup...kesian...

Huh?I know what u did last raya!!!!!!!!!hahahahahahhahaha..

Jagung!!!!!!!!!!!

Macam2 ada!!!!!!
Cantik baju ni...Kalau tgk dekat2...Ada blink2..

 Penat bershopping!!!!!!!!Makan tym!!!!!!
Ok..Menu kami di Padang Besaq ialah pulut ayam dan jugak ayaq kelapa...ayaq nyok!hehehe

Sedaaaaappppppppppppppppppppppp...Marveles!!!!!!

Femes ni kalau kat Padang Besaq! Farah,....apa awak makan tadik?hehe

Ok...trip yg best belum tamat lagik....Saksikan  episod seterusnya.. petang yang mendamaikan...Babai...hehe


4 comments:

  1. WOI LEGGING TU SEBIJIK CAM LEGGING AWK AR! warna pun samaaaaaaaaaaa! bestnya padang besaq..

    ReplyDelete
  2. syoknya!!!hmpa semua pi pdng besaq no...xajak pun ku..pasai pa hmpa xajak ku pi...pasai apa?mm pasai pa janah xajak ku pi??cuba teka???

    ReplyDelete
  3. sYAR: a'aa..macam aku punya...hehe..Unggu tu..

    hUHU: Mana aku tak ajak ang..ajak r..Fida ngok ngek

    ReplyDelete
  4. jeles bila i tengok...
    xsempat mam pulut ayamm pdang besar,
    huhuhu...

    meleleh air liur

    ReplyDelete