Friday, December 3, 2010

jenjalan lagik...

Rata aku berjalan rini...After balik2 dari Melaka,aku ke MAHA...MAHA ni stands for Malaysian Agriculture, Horticulture and Agrotourism...fuh...Mujuq sebut MAHA ja...Tidak berbelit jugak nak nyebutnya...hehe

Macam2la ada kat situ....Pertanian,Perikanan,Perindustrian dan macam2 per lagila...Sangat2 best dan mengujakan....hehe.Maha ni disertai jugak negara2 luar...Dan diadakan 2tahun sekali ja....Sampai 5 ribulan ni ja tau...So,lets cekidaut ,come and join MAHA 2010!!!!! Mcam promoter berbayar plak aku ni...
Kat situ jugak banyak tester2 makanan dan minuman....Kenyang makan tester ja aku  kat situ...muehehehe

 "Syarnissa, Djah awak dua ke tu? Apa dh jadik senaqnya?Ya Allah sahabat2ku....." kahkahkahkahkah...joke!Ni kat Melaka...Sempat tangkap gambaq lembu ja...Nak naik cam kesian ja....heehehehe..

 I like dis part!!!!!! the scenery is very da romantiko di amor...hehe...Lepak2 di Tasik Putrajaya marin...
@ MAHA..
Mak penyu dan anaknya nak g Mid Valley..hihi..MAHA jugak ni
Swimming poool time!!!!!!!!!!!!!
..Kuak Penyu!

@ Botanical Garden Putrajaya

Lepak di kedai Arab....Sedap kedai ni...."Sedap  kedai nika....Sedap makanan di kedai ni?" hehehe..
"HAZIHI MASYRUBAT,LAZIZAH JIDDAN" "- Klau dalam Bahasa ARAB,ayaq yg aku pegang ni namanya "A'SYIRUL MANJO" maksudnya JUS MANGGA....hehehehe...Pekat dan sangat2 sedap...Tambah ais untuk menikmati rasa mangga yang sejati...cewah...hehe

 Mana saya punya????? saya pilih Nasi Mendy dan Ayam Grill...Masya Allah rasanya..perghhhh..

Nanti bila2 kita datang sini makan ramai2 na....sedap sangat2....Aku kasik 5 stars kat kedai ni....Menyusul...Hari keempat di Jengka..

1 comment:

  1. dapnya nasik arab tu wey..rasa nak balik skarang jugak p ngadap bnda tu..dapnyaa..
    apsal penyu tu cantik sgt wey?? mula2 aku bajet tu phiasan..masyaAllah cantik penyu tu wey..skrg aku dok pkiaq apa beza penyu ngan kura-kura ha?

    ReplyDelete