Monday, December 20, 2010

Am i a good daughter for u?


 Sanah helwa ya ummi
Sanah helwa ya ummi 
Sanah helwa ya ummi
Barakallahualaiki......

Yeay!!!!!!!!! HEPI BESAY MAK yg ke- 57...Semoga panjang umoq dan dimurahkan rezeki.....hehehe...


Malam tu...aku baru ja selesai siapkan beberapa persiapan untuk keesokan punya pogram iaitu Open Day untuk Mahallah Aminah...Takdakla banyak pun aku wat...Just wat pengumuman and so on ja...then..Balikla bilik aku dalam pukul nak dekat 12 pgik lebih....


Tengah2 duk kemas nak tidoq tiba2 abah aku kol..dia kata duk Sungai Buloh...Dari Perlis nak ke umah abang aku...Then,abah aku tnya nak ikut balik Putrajaya dak...Dia nak amik malam tu jugak kat uia kalau aku nak....Aku pun berbelah bagiklakan nak ikut ka dak sebab esok ni..Aku betui2 ada pogram nak kena handle..Last2 aku cakap takboleh,okla..habehla cerita tang tu...Pastu2...dalam dua tiga minit nak tidoq tu...aku terbukak mata balik...Aku ubah fikiran...cewah...for the sake of my mum nih!! Aku nk jugak spend masa aku at lest a few hours...tak dapat sehari...sejam pun jadikla!


Then aku decide suh pak aku mai amik malam tu jugak...dalam duk tunggu pak aku tu...aku kemasla sket2kan katil aku sebabnya esok ni ada pertandingan bilik ngan blok tercantik...Takut takdan nak kemas esok ni...Elok2 habeh tu kak aku kol kata kat bawah dah....

Aku pun turunla...sampai2 ja tgk abah aku duk pomen keta dia....Rosak plak dah..belting ka apa tah terkeluaq...mujuq rosaknya area2 uia...so,parking kat situ...Pak aku kol abang aku suh mai amik...Maila dia ngan kak eja bawak dua reta sebab kami ni ramai....dengan barang banyak gak...huhu....samapi2 Putrajaya dah pukul 4 pagik....huhu.....Pahtu apa lagik...abang aku decide nak wat potong kek kat mak aku tym tu jugak.....So,makanla kami2 ni dengan mata terpisat2 n sangat2 letih dan mengantuk ni.. tunggu nak tumbang ja aku ni pun....

Tapi bila usha2 kek tu......Gulp!!!! terbukak skitla pankreas aku ni...hehehehe
Alhamdulillah..Rezeki waktu pagik....The best from SR.....
Errrr...Forgot to say....Thanks for the cake... sponsored by Abe Effie and Kak eja....Bahagi dwit gaji pa dua orang ni nak beli....hehe..tenkiu2..
 Semoga Jelita tu....perghhhh...hehehe..Kek ni..kami tak makan selalu...kadang2 ja bila ada event..kayap jugakla kalau makan hari2kan...Nanti bila2 kita makan plak no..
Cak!!!!! Ni model kek hitam ni ya...Besday gurlnya ada kat bawah....

Aku mengantuk gila tym ni....Tapi MAK...U rock de party r....hepi besday mak....Gua cayang ngat sama mak....hehe

Suwitnya....Abah ngan marka dia....hehe



Lilin ni saja ja bubuh...Saja nak tiru dalam tb...hehe...

Alif yg sentiasa setia ngan putingnya dan A'dnin yg tengah demam...huhu

Funny vs serious....Do you think the same will go on me?huhu

Olohloha...Suap menyuap plak dah...hehe


Pekena Chocolate Indulgence sekali sekala...hehehe...rezeki pagik2...

Dalam hati ada taman tu.....Fewwwwwwit!!!!!!!!!!!!!!!!kahkahkahkahkah....Posing abah memang MOST CANNOT GO IN DA UNIVERSE!!! hehehehehhe...

 Happy besday mak....Ceq doakan semoga mak ngan abah bahagia selalu...Tima kasih tau mak jaga ceq ngan lima ketul anak2 mak yg sangat cantik dan hensem2 ni...Err ceq nak tnya,lama dah nak tanya...err..dah bahagi2 dah ka harta kat kami? Ceq dapat bopa bahagian? Ceq harap..kasik r lebeh sket kat ceq.. kahkahkahkah...gurau2...Kureng punya anak nih...Belum apa2 tanya pasai reta..gurau2 ja mak tau...Sori tau mak...Sebenaqnya...Nak tanya....Ehm........You are the best mother for me but.....

Am i.... a good daughter for you mak....ehmmm..

 Psst: Aku suka cara hidup yg bersederhana tapi bahagia berbanding kaya tapi menderita....


4 comments:

  1. BEHNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BANYAK HANGAK NI NAK KATA!!!!!!!!!!!!! FIRSTLY DAPNYA KEK TU WEYYYYYYYYYYYY..LAMA DAH AKU XMAKAN...KEDUANYA, AYAH AWAK COMELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL. OMGOMGOMG!!

    ReplyDelete
  2. Jane aku tak boleh la Jane aku tak boleh ada blog !!

    ReplyDelete
  3. awat plak dah..panjang gila entry awak...nilah namanya bosan gamaknya ya....hehe

    ReplyDelete
  4. tau xpa. esok lagi sehari aku nak hadapi kebosanan kat rumah. Khamis Jumaat Sabtu baru ada plan ngan member. comella ayah awk..

    ReplyDelete