Friday, December 31, 2010

Settle dengan Program Glorifying Awal MUHARAM

Alhamdulillah..Satu2 pogram MRC sudah settle...Tapi banyak lagik tengah queue dah agak menekan jugakla...huhu..Ada org cakap kat aku,jadik MRC ni tak best...Yalah,MRC takdakla glamer cam SRC...Nak2 lagik,banyak nak mampus kejanya...kasaq dak kalau cakap mampus2?hehehe...Tapi tula hakikatnya...Walaucamnapun...Bagik aku senirik...Stress camna pun..Kita kena enjoy apa yg kita wat,baru tak stress n lagik satu.. kita kena ada niat nak membantu n ikhlas...(Semoga aku ikhlas cakap camni,amin) hehe..Wey,ni pogram kawan aku Shik...dia PM and dalam pogram ni..aku jadik PR..Public Relation...Keja usher2 cam aku pernah wat tym Felda tu...hehehe...


Poster dari KAK CHIK n da gang!!!!!! PUB PRO...THANKS...Cantik poster...

Encik2 Forum..Ustaz Bari ngan Ustaz Mahdi...hihi

Tajuk Forum.."Transformasi menjadik Transformer"..hehehe...Dak aih...apa tah ada word2 transformasi gak r

Mujuq ada Jah yg sudi membantu ganti Kak Tipah.......PR dipuji cara kerja menyebabkan terkembang seketika...hehehehe


Boghet gilo natang ni.....Nak terkluaq usus2 aku angkat cawan2 ni...huhu

Post mortem tym............kita bedah siasat sket!!!!!!!!!!apa kelemahan kita!!!!!!huhu..

Tahniah Shik sebab berjaya conduct pogram ni....U did it....Next tym Pogram Wawa lak...Gudluck suma!!!


2 comments:

  1. GOOD LUCK tuk next program! awak ni larat keww nak angkat cawan banyak camtu? dulu aku sruh picit tangan aku sikiiiit seco et tu pun awak tak larat!huhh!!!!!

    ReplyDelete
  2. hehehe...laghat tak laghat syar....syar...apa entry terbaru awak?meh aku nak usha sket...hehehe

    ReplyDelete