Friday, December 10, 2010

~Malam terakhir di bumi kayangan~

Assalamualaikum,haiii dan salam maal Hijrah untuk suma...hehe...Yea,malam terakhir untuk seorang gadis yg bernama Nurul Jannah Hj Othman di rumahnya...sungguh menyayat hati...Aku ni senaqnya baru ja balik dari Penang..Amik kak aku kat epot sana..dia terbang mai dari Sarawak..ngan anak menangkan aku Aliff..hehe..Ok,nak crita apa ya malam last2 ni..huhu...Ok,xdak menda nak crita...Just nak share menda apa yg aku beli kat Tesco tadik..

Ni suma2 ni..Barang2 rumah tangga akula kat UIA nanti...Senaqnya boleh jakan beli menda2 ni suma kat sana.lagipun,.wat berat beg aku ja kalau bawak menda2 ni suma mlm esok ni but alang2 dah ada kat tesco ni...n ada sugar daddy n sugar mummy yg sudi spedo..so,apo nak dikato....Jimat duit aku..kahkahkahkahkah...kejamnya gelak..hehe...Ok,sambil2 nak crita ni...Bukan nak show off barang2 yg aku beli ni cuma nak menceritakan sedikitla antara kebaikan guna product2 dibwah ni..

Ha nilah barang2 rumah tangga aku..Tahan ni kalau pkai jimat2..satu sem pun tahan..

Ok...Yang ni aku beli sebab dia kata...Beli 2 dapat rega dia Semilan ringgit..Aku pun belila duaaaaa..hehe..Murahkan? Lagipun ada cop halal...Ok lahkan...Lagipun cokobutsu ni..kalau perisa teh...dia wangi...Oren pun wangi..Ok,aku beli pack isian semula ni sebab aku dh banyak dah bekas...Isi balik ja nanti...huhu...Selamatkan alam sekitar!!!!!

Ok...Yang ni the most product yg aku guna paling lama...Dari matrik lagik dan tak teringin pun nak tukaq yg len...Aku ni pengguna yg setia tau...kalaula depa tau,misti depa amik aku jadik Duta Downy kan...hehe...wuteva...Tapi Downy ni memang bagusla...Especially untuk orang yg nk cepat n malas nak iron baju...Dia tak redot sangatla..Lagi satu........wangiiii......hehehehe


Ok..Ni product peveret aku jugak...Febreze...Ha..Yang ni bila kita pi kelasla terutamanyakan...sembuq ja kat cadar2 atau langsir...Bila balik 2 ja dari kelas.."wahhh!!!bau yg tak menyenangkan akan segera hilang, jadik tak payah jemur tilam lagik..."hehehe...cam model iklan plakkan..Tapi bagusla product ni...Ha,bagik sapa2 yg jenis berbau...mulut busuk ka apa..semboq kat diri senirik pun ok gak..ganti deodoran (ODORONO) ..tang ketiak tu especially...sembuq ja...pastu ok r... wangik r..kahkahkahkahkahahkah...gila punya suggestion,kang tak pasal2 orang ikut naya depa...gurau2...Tapi kat baju pun ok gak r..

Ok...Pa kaitannya gambaq atas ngan bawah2 ni...takdak..Ni saja2, amik mood jalah na..mengenang rumah yg akan disayonarakan malam esok..

jauh lagik perjalanan kitakan.......
Bye2 suma...Jumpa lagik next time!!!


2 comments:

  1. bye Jannah.. jgn putus semangat tau.. just keep on walking.. aku sentiasa support awk..

    ReplyDelete
  2. Insya Allah! Keep on walking and maybe change the gear to speed...This is the time!thanks for ur consistent support...extremely appreciate it..;-)

    ReplyDelete