Saturday, December 4, 2010

Hari keempat yg tertinggal...

Hai...Gudmorning eveyone!! Pagik yg ceria bersama Jannah! hehe...Ok...Macam yg dijanjikan...Ada aktiviti pd hari keempat yg aku tertinggal iaitu...Forum Perdana..Perdanala jugakkan walaupun tak masuk tb1..Forum ni dibuat pada malam selepas selesai aktiviti berkhatan,suma2 tu...huhu..Tajuk dia....Ehm...besalah nook,kau minat ke tak tajuk ni tima jalah....Bercinta sampai ke syurga..Cinta.cinta dan cinta....Agak stereotaip sebenaqnya tajuk ni kalau dalam kalangan bebdak UIA...Mana2 U pun sama ja aku rasa....CINTAAAAAAAAA ja...PROGRAM apa2..Misti adala jugak cintan cantunnya...Yalah,takleh nak deny jugaklakan...cinta nikan universal punya benda.....cinta ngan Allah,Rasul,mak ayah.keluarga dan sebagainya....Sumanya berkait dengan perasaan yg dinamakn CINTA...Jadik takleh larila pi mana pun kan....Bagik aku...aku jenih yg tak kesah tajuk forum apa2 pun sebabnya....Bubuh ja...kalau rajin aku dengaq...Tak rajin...aku jenjalanla sket...Huhu...
Ha...Antara ahli panelnya ialah...Pegawai2 agama Islam sekitar negeri Pahang dan budak UIA sorang...huhu..





Ok....Habeh reja usher mengusher....Pakcik,Makcik..Kakak2,adik2..Jum balik jum!....Ngantuk dh ni..Datang lagik untuk pogram esok.........KENDURIK RAKYAT!!! yeay esok makan kenurik!yeay2!

2 comments:

  1. flawlessnya muka awk..bleh wat iklan clean and clear ar...esok p knurik amik ar gambaq..aku nk tengok..weh mr. zaibo dah kahwin..tgk ar bang nara wey..aku paham prasaan awk..

    ReplyDelete
  2. kahkahkahkah...a'aaa..paham pun awak..sampai hati kau zai tak gtau aku kau nak kawin! sob sob sob...syar,tak ym ka nook!

    ReplyDelete