Sunday, December 5, 2010

Malam kebudayaan Malam Penutup Tirai@ Jengka 7

Assalamualaikum dan Selamat datang ke Majlis Penutupan Program Baktisiswa UIA@ Jengka serta Malam Kebudaayaan..Yeah,selepas 5 malam berkampung di Jengka...Malam ni merupakan malam terakhir untuk kita bersama....Meh aku pantun skit...

Ikan di laut,asam di darat
Dalam kuali Makcik Tijah bertemu juga
 Hati nak lepas terasa berat,
 Namun...Setiap yg bertemu pasti akan berpisah jua...


Cewah...hehehe...Dengan penuh rasa bestnya aku nak bagtau yg pantun2 yg aku reka ni..dibaca pada malam majlis penutupan malam tu oleh MC tau...hehe...Kombang hati den...Borbungo-bungo ghaso jiwo ni eh...hehe..Kebetulan kawan aku mintak aku rekakan bebrapa rangkap pantun...so,bantai r beb!hehe.

 Seperti biasa...Saya Jannah Dickinson...dan Sarah BANK..akan menemani anda dari awal muka pintu sampai kaki pintu....Selamat datang...Jemputla duduk ya....


Gabungan 3 Wilayah Celcom...Mahallah Zubair, Mahallah Aminah dan Mahallah Nusaibah

          Ok...Practice siap2 cara nak sambut tetamu...Senyum skit...kahkahkahkah..
  •  Kalau org tua...Usher la sampai tempat duduk
  • Kalau makcik2 pakcik2  Ushe ja
  • Kalau abang2 encem..Usha la palagik...kahkahkah...gurau2.
  • Kalau kakak2 comeyy...Uuuuuuu ja..
  • Kalau budak2 kecik...Sh,bising2 kluaq no....
Hehehe...Gurau2 ja suma tu..Apapun...Sebagai penyambut tetamu...Kena maniskan muka dan ramahkan diri..;--)

The arrangement of stage by Prep and Tech

Majlis dimulakan dengan alunan Al-quran dari saudara Ihsan,plajar UIA..

Antara VIP yg turut hadir memeriahkan...


Aku ngan Sarah...Kawan baru yg macam kenal lama...hehe
Tetamu yg hadir yg terdiri daripada penduduk2 kampung...




Acara pantun memantun pulak dah........Tgk budak Bosnia tu berpantun...hehe...kiut!

UIA VS FELDA JENGKA 7...hehehe


Cabutan bertuah TYM!!!Bertuahnya kak ni dapat hamper....Aku duk tunggula dia sebut No aku 243..TIBA2!!!!! no 243...
Aku pun apa lagik,jerit r kokuat...yeay3,yes2!Aku dapaaaat!!!!!!! (Sensorang aku ja tengah2 dewan tu)
HEHE..SYAR,awak nmpak tak tulisan ni...Aku dapat lucky draw r wey..Best gila..Maklumla...Tak pernahnya no aku kena..Tiba2 terkena...hehe

Cak!!!! Hepi gila tym ni!!Walaupun tak dapat hamper...TATAPI isi dalamnya lebih kurang macam hamper..hehe...Ada ayaq botoi 3,snack2 dan sebagainya...Bolehla habuan celah gigi Embah aku...hehehe

Ok...Marhaban bikum....Selepas ni....Agaknya...Persembahan siapa ya?hehehehehe

3 comments:

  1. TAHNIAHHHH! Bila cakap pasai lucky draw ni aku teringat plak time majlis Raya kat Aminah dulu. kita duk berebut la samapai NAK KELUAQ IKUT TINGKAP SEBAB NAK BEDAL MAKANAN! ingat dakkkk? malam tu pun ada lucky draw gak.. tapi kita tak pedulik..kita pikaq nak kedagah ja..tahniah jane. 243 ek nombor awak? kalau 143 stands for I LOVE YOU. tapi 243 stands for apa ek? HE LOVES YOU LA KOT NOOOK.

    ReplyDelete
  2. Ingat syar ooi...ingat nak mampuih...hehehe..Pastu kena marah ngan kak tu sebab ikut tingkap..tapi aku lapaq!!!!!!hehhe...Nak sate!...Yg awak pun ikuuuutla aku..kahkahkahkah...lawak gila...aku misti fobia bila tgk tingkap tu...hehe

    ReplyDelete
  3. Syar..aku tak paham...Love2 ni...bahasa apa pakai no ni nook...He mana plak dh hang ni...huhu

    ReplyDelete