Wednesday, December 1, 2010

Sebentar di Selat Melaka

Before we go through to the second day of my Baktisiswa lakan...Meh kita tgk2 sket, pemandangan sobolah bilik aku ni...The Strait of Malacca!!!!!!!!!!!!!hehe...Selat Melaka..Selat Melaka ni ialah Selat yg memisahkan antara Pulau Sumatera dan Semenanjung Malaysia tau...Ehm..Teringat zaman belajar sejarah tym form one pasal2 Melaka ni....Ada Alfonso Di Albu Kaki..pastu Vasco Da Gama la,Fransicca Peter la apa la...( hang klentong ha...Francisca Peter tu penyanyi r) Francis Light baru betul..hehehe...Rindu Cikgu Che Hasniah,cikgu sejarah aku yg suka tibai tangan aku n da gang sebab salu tak siapkan soalan latihan sejarah bahagian essay...muehehehe...Malas botul la tym tu..Tapi tulakan.. sebab rotan cikgu Che Hasniah yg "sedap tak hengat" tulah..Alhamdulillah,majoriti budak2 skolah aku...Score subject ni...hehe..Alhamdulillah..Ok2,lupakan sebentar pasal subjek sejarah...Jum nikmati pagik bersama aku sat...

Satg kita "kendurikan" swimming pool ni!!! yeah!!!!!.>;-B

"Duhai kekasihku....Cintaku tertinggal di Malaysia..." Selat ini yg memisahkan dua sahabat (Malaysia and Indonesia) Mungkinkah selat ini jugak yg menyatukan kita....Ehm....

Ilham sebelum berkarya....Interaksi dengan langit,matahari,laut dan alam-Bajet Faisal Tehranila aku ni..kehkehkeh


Psst: Qilah,gudluck exam pagik ni.....

No comments:

Post a Comment